Ingyenes szállítás 12 500 Ft feletti megrendelés eseténIngyenes visszaküldés 20 napon belülTeljeskörű kényelem és nyugalom
Alkatrész és tartozék webáruházTerméktámogatás
  • Alkatrész és tartozék webáruház
  • Terméktámogatás

Hogyan kapom meg a megrendelésemet?

Probléma

Hogyan kapom meg a megrendelésemet?

Megoldás

Rendelését logisztikai partnerünk szállítja ki Önnek a megadott címre, az előre egyeztetett időpontban.

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?
  • Kérhetek szállítást külföldre is?
  • Mennyibe kerül a szállítás és a beüzemelés?
  • Szállítanak az ország minden területére?
  • Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor megérkezik a szállító?
  • Hétvégére is kérhetem a kiszállítást?
  • Megadhatom, hogy mikorra kérem a kiszállítást?
  • Hol találom az azonosítószámot a rendelésem nyomon követéséhez?
  • Hogyan adhatom meg vagy módosíthatom a szállítási címet?
  • Mit kell tennem, ha a termékhez járó dolgok hiányoznak (pl. tartozék, kezelési utasítás)?
Logo

Kapcsolat és terméktámogatás

KapcsolatHírlevélTerméktámogatásTermékregisztrációÉrtékelje készülékétHasználati útmutatókGaranciaÚjrahasznosítás

Cégcsoport információ

Electrolux csoport (angol)Pénzügyi információk (angol)Fenntarthatóság (angol)Karrier

Electrolux Magyarország

FacebookInstagramYouTubeGYIKSajtóhírek, információkSajtókapcsolatMinőség- és környezet politikaMunkahelyi egészség és biztonság politika

Népszerű termékeink

Elöltöltős mosógépekHőszivattyús szárítógépekSzabadonálló mosó-szárító gépekBeépíthető sütőkIndukciós főzőlapokRejtett páraelszívókBeépíthető mosogatógépekVezeték nélküli porszívókPorzsákos porszívókRobotporszívókAir Fryer sütők

Webáruház​

Teljeskörű kényelem és nyugalomGYIKÉrtékesítési Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
  • Electrolux weboldal felhasználási feltételek
  • Electrolux weboldal adatkezelési tájékoztató
  • Sütikre vonatkozó tájékoztató