Ingyenes szállítás 12 500 Ft feletti megrendelés eseténIngyenes visszaküldés 20 napon belülTeljeskörű kényelem és nyugalom
Alkatrész és tartozék webáruházTerméktámogatás
  • Alkatrész és tartozék webáruház
  • Terméktámogatás

Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?

Probléma

Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?

Megoldás

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 467 3248-as telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com e-mail címen.

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Mikor lesz megterhelve a hitelkártyám?
  • Szükséges-e ÁFA-t fizetnem?
  • ÁFA-s számlát kérek...
  • Milyen fizetési módok közül választhatok?
  • Szeretnék többet tudni egy termékről, mielőtt megrendelem. Hol találok részletes információt?
  • Hogyan módosíthatom a számlázási címet? Kérhetek számlát cég névre is?
  • Fizethetek céges kártyával is?
  • Mit jelent a 20 napos visszavásárlási garancia?
  • Biztonságos a fizetési rendszer?
  • Mennyi idő alatt kapom meg a visszautalt vételárat?
Logo

Kapcsolat és terméktámogatás

KapcsolatHírlevélTerméktámogatásTermékregisztrációÉrtékelje készülékétHasználati útmutatókGaranciaÚjrahasznosítás

Cégcsoport információ

Electrolux csoport (angol)Pénzügyi információk (angol)Fenntarthatóság (angol)Karrier

Electrolux Magyarország

FacebookInstagramYouTubeGYIKSajtóhírek, információkSajtókapcsolatMinőség- és környezet politikaMunkahelyi egészség és biztonság politika

Népszerű termékeink

Elöltöltős mosógépekHőszivattyús szárítógépekSzabadonálló mosó-szárító gépekBeépíthető sütőkIndukciós főzőlapokRejtett páraelszívókBeépíthető mosogatógépekVezeték nélküli porszívókPorzsákos porszívókRobotporszívókAir Fryer sütők

Webáruház​

Teljeskörű kényelem és nyugalomGYIKÉrtékesítési Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
  • Electrolux weboldal felhasználási feltételek
  • Electrolux weboldal adatkezelési tájékoztató
  • Sütikre vonatkozó tájékoztató