Sérült, benyomódott, megkarcolódott páraelszívó
Megoldás
Ha kicsomagoláskor fedez fel sérülést a készüléken:
Azonnal vegye fel a kapcsolatot a márkakereskedővel, és tájékoztassa a szállítás során keletkezett kárról. A márkakereskedő telefonszáma a számlán vagy a szállítólevélen található.
Ne próbálja üzembe helyezni vagy használni a készüléket.
Ha beszerelés után vagy az első használat során vesz észre sérülést a készüléken:
Vegye fel a kapcsolatot a márkakereskedővel, és tájékoztassa a kárról.
Szervizigénylés:
Amikor felveszi a kapcsolatot a márkaszervizzel, lehetőség szerint nevezze meg az érintett alkatrészt.
Az új alkatrészeket szerezze be webáruházunkból.
Hasznos volt ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- A LED-ek vagy a lámpák villognak, vagy egy F jelzést mutatnak a főzőlap felsõ részén
- A Hob2Hood funkció nem működik a páraelszívóval
- Használat közben leáll a szagelszívó
- Páraelszívó lámpa nem működik
- Szimbólumok és funkciók az Electrolux páraelszívón
- A páraelszívó szénszűrőjének tisztítása, élettartama
- Az Electrolux Hob²Hood® funkció használata