Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
Probléma
Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
Megoldás
Amikor megrendelése beérkezik rendszerünkbe, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt arról, hogy megkaptuk a rendelést. Ha ezt az emailt nem kapta meg a rendelés befejezését követő egy napon belül, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 467 3248-as telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com email címen. Újabb e-mailt küldünk Önnek, amikor a megrendelt terméket szállításra átadtuk partnerünknek. Ez tekintendő a rendelés végleges visszaigazolásának.
Hasznos volt ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Nem kaptam meg a megrendelésemet visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
- Hogyan adhatom le megrendelésemet?
- Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
- A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
- Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?
- Honnan fogom tudni, hogy rendben beérkezett a rendelésem?
- Törölhetem a már leadott rendelésemet?
- A megrendelt termék sértülten érkezett. Mit kell tennem?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mit kell tennem?