Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
Probléma
Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
Megoldás
Amikor megrendelése beérkezik rendszerünkbe, erről küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt. Amikor a megrendelt terméke(ke)t átadjuk szállításra, egy újabb e-mail-t küldünk Önnek. Szállító partnerünk is éretsítést küld Önnek a kézbesítés időpontjáról. Mindemellett rendelése állapotáról kérhet információt Ügyfélszolgálatunktól is a 06 1 467 3248-as telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com email címen.
Hasznos volt ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Nem kaptam meg a megrendelésemet visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
- Hogyan adhatom le megrendelésemet?
- A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
- Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?
- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
- Honnan fogom tudni, hogy rendben beérkezett a rendelésem?
- Törölhetem a már leadott rendelésemet?
- A megrendelt termék sértülten érkezett. Mit kell tennem?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mit kell tennem?